Backpack The Caribbean - Reisverslagen van Reini Franssen - WaarBenJij.nu Backpack The Caribbean - Reisverslagen van Reini Franssen - WaarBenJij.nu

Backpack The Caribbean

5 oktober vlieg in naar Sint Maarten. In een periode van 4 á 5 maanden zal ik The Caribbean rondreizen. Welke (ei)landen ik zal aandoen staat nog niet vast. Maar Cuba, Puerto Rico en Dominicaanse Republiek staan vast. Daarnaast zal ik in de maand november 4 weken orthopedische schoenen gaan maken in Paramaribo, Suriname.

Via deze weg wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen en wellicht kan ik jullie inspireren om een van mijn bestemmingen ook aan te doen :)

Veel plezier met lezen!!!
-Liefs-

06 November 2016

Dominica
Reini

Begin oktober vlieg ik naar Sint Maarten, om 4 tot 5 maanden The Caribbean te ontdekken. Tijdens mijn reis zal ik ook Suriname aan doen, voor vrijwilligerswerk. Via deze weg wil ik jullie graag op de hoogte houden van mijn ervaringen en gebeurtenissen. Daarnaast heb ik heb ook een Facebookpagina: https://www.facebook.com/Discover-Paradise-1574831222825990/ Veel plezier!!